اطلاعات زیادی در مورد آنچه شما باید و نباید به گربه خود تغذیه کنید به صورت آنلاین وجود دارد. در حقیقت اطلاعات بسیار زیادی است که می تواند گیج کننده باشد. این راهنما اطلاعاتی درباره آنچه شما باید هنگام تغذیه گربه خود بدانید را ارائه می دهد.

در این مطلب می خوانید:

گربه ها چه می خورند؟

گربه ها گوشتخوار هستند، بنابراین برای داشتن سلامتی به منبع پروتئین حیوانی نیاز دارند. شما باید یک غذای گربه با کیفیت و مناسب با سن و سلامتی گربه خود پیدا کنید. در صورت لزوم، قبل از انتخاب اینکه به گربه چه چیزی بدهید ، با دامپزشک صحبت کنید زیرا آنها می توانند وضعیت سلامتی آنها را ارزیابی کنند و همچنین اطمینان حاصل کنند که شما غذای مناسب آنها را به آنها می دهید.

گربه ها هرگز با رژیم وگان و سبزی خواری زنده نخواهند ماند و رشد نمی کنند. آنها باید گوشت داشته باشند تا مواد مغذی مورد نیاز را بدست آورند.

گرچه کاملاً قابل قبول است که گربه خود را با یک غذای خشک یا کنسروی تغذیه کنید، اما می توانید با تغذیه گوشت تازه و پخته یا خام، انواع مختلفی از پروتئین ها را در رژیم غذایی گربه سان قرار دهید.

بسیاری از گربه ها عاشق ماهی هستند. با این حال، این یک غذای قابل قبول برای تغذیه روزانه نیست. ماهی حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب است که می تواند منجر به کمبود ویتامین E در گربه ها و شرایط دردناک شود.

همچنین بهتر است برخی از غذاهای کنسرو گربه را در رژیم غذایی بچه گربه ها قرار دهید. غذای کنسرو مرطوب یا گوشت پخته شده نقطه شروع خوبی است. مشخص شده است که غذای مرطوب به ارتقا سلامت دستگاه ادراری گربه کمک می کند.

read more


taheri گربه ,تغذیه ,غذای ,گوشت ,رژیم ,سلامتی ,قرار دهید ,رژیم غذایی ,قابل قبول ,غذاهایی باید ,خورند؟ گربه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عمومی اُلگا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. R E D - L I N E BOT محمد تاج مزینانی - MTM نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. گلاب آرلیس مهرعلیان (تولید و پخش مصالح ساختمانی و بتنی) فتوکپی